Klubová výstava -zámek Kozel- 28.4.2012

30.04.2012 18:33
Sobota ráno, nervozita stoupá... Stokrát si opakuji, že o nic nejde. Jedeme na výstavu, první v životě Čajdinky. Měla jet už dříve, ale to nás zastihlo první hárání a proměna malé Čajdy ( rozhodně už není tak divoká jako dřív)
Čajda se úplně v klidu nasnídala ( já nepozřela ani sousto a ani svou obvyklou ranní kávu jsem do sebe nedostala). Obstarala jsem zbytek smečky a štěňátka- ty přijede hlídat teta- a nasedli jsme do připraveného auta a vyrazili směr Kozel. Cesta výborná a já se konečně uklidnila. Vždyť i kdybychom dopadli nevímjak špatně, mopsičce to za vinu dávat nebudu-jedině sobě. A ráda ji mám- jako ostaní mopsíky doma- napořád.
Tak jsme dorazili, šťastně se shledali se všemi přáteli a čekali až na nás přijde řada a zatím sledovali, jak vystavují ostatní. Uvnitř zámecké jízdárny nebylo zrovna teplo, a tak jsme se ohřívali venku, kde bylo na duben opravdu letní počasí a pak se zase chladili uvnitř.
Konečně na nás došla řada. Čajdinka vzorně kroužila a předvedla se, jak nejlépe to šlo. Hurá je tu konečný verdikt.
Wild Tea Pug ze Sametu je Velmi nadějná 1.
A to jsem se tak bála.  Pak jsme na závěr vzdali hold všem nejlepším ve své třídě a celkovému vítězi, převzali si diplom a medajli a opět vyrazili směr domov.

 

Hezká sobota.......

 

 

posuzoval pan Redlicki PL

—————

Zpět